zondag 24 januari 2010

start to run (again)

Tja, we gaan er weer eens voor. De cijfers op de weegschaal waren niet van de leukste. Daar moest iets aan gebeuren.
Maar wat belangrijker is, er is een doel. De 10 miles van antwerpen, eind april.
Of het 16 km wordt, dat weet ik nog niet, we doen in elk geval een poging.
Ik ben niet gelukkig niet alleen, een groepje van 15 man/vrouw wil dat ook proberen.
De zin om te lopen is ook terug. En dat is veel leuker. Ik heb terug energie om vanalles te proberen. Deze week ben ik al 3 keer gaan lopen, ondanks de koude vond ik nog leuk ook.
Nu nog wat oppassen dat ik mij niet voorbij loop. En dan moeten die 16 km wel lukken. Een tijd zet ik er niet op, zolang ik aan de eindmeet geraak, al lopend.
(strompelen geld in mijn woordenboek ook als lopen :-).
De zin om de fiets boven te halen is er ook. En dat bovenhalen moet je wel letterlijk nemen. Die steekt nl. onder een hoop rommel :-/ Maar dat is voor later.